mandag 5. mars 2012

Billig garn, hekletråd, strikkepinner og heklenål.

Er du på jakt etter billig garn og hekletråd i mange forskjellige varianter og farger.

Denne nettsiden er genial: Lux Yarn
Her har de veldig mange forskjellige garn typer som er vanskelig å få tak i Norge og stort utvalg.
Minste bestilling av hver farge/produkt er 400 gram.
Det sendes fra Tyrkia og med DHL levering har jeg opplevd å ha pakken på døren dagen etter at jeg bestilte.

Alle gangene jeg har bestilt har de skrevet verdien MYE lavere enn det jeg har kjøpt for sånn at den ikke blir stoppet i tollen. Det er selvfølgelig ingen garanti for dette, men de har alltid gjort det med meg :-)
Hvis det er noen som har erfaring med noe annet gi gjerne en tilbakemelding ;-)

Noen eksempler:

Thumbnail 1 Ballerina garn 4*100 gram 75,50 kroner

 Strikket eksempel av Ballerina garn

Thumbnail 1 Flamenco garn, 100*4 gram 75.50 kroner

 Strikket eksempel av Flamenco garn

Thumbnail 1 Mohair garn. 78,50 kroner for 4 nøster.


Trenger dere hjelp med å bestille spør gjerne, har bestilt derfra selv flere ganger ;-)

Happy Shopping fra Billig på nett.

7 kommentarer:

  1. Hei. Jeg har lyst til å prøve lux yarn, men hvordan har du gjort det med moms, du vet, 200 kroners-grensen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har aldri betalt moms eller toll på det jeg har bestilt, har handlet for ca 200 kr hver gang dog - kjempebillig og veldig mye for penga :) Anbefales!!

      Slett
  2. Smiler... ser nå at den forhandles i Norge, så da er det jo ikke noe problem. Ble bare litt "lurt" av at du nevnte Tyrkia :)

    SvarSlett
  3. Hei, det sendes fra Tyrkia så man må egentlig tenke på mva. Men de er veldig grei på å skrive verdien mye lavere. De har alltid gjort det når jeg har bestilt, selvom jeg ikke har bedt om det ;-) Så du trenger ikke å bekymre deg for det :-)

    SvarSlett
  4. Hei! Lurer på om du kan anbefale garntyper som du har bestillt derfra. Har du erfaring med mohair og angora garnet. Dette så veldig spennende og ikke minst billig ut. Håper på svar fra deg:)

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg har erfaring med alpakka garn, eyelash garn og skjerf garnet. De har jeg veldig god erfaring med. Har desverre ikke noe erfaring med mohair og angora, men har hørt mye bra om garnet de selger. Lykke til :-)

    SvarSlett
  6. Hei, vet du hva frakten på denne siden er? Tenker bare på om frakt+garn viser seg og bli dyrere enn bare og kjøpe garn i butikk her i Norge?

    SvarSlett